domingo, 13 de marzo de 2011

Pintando nada (en rojo)

Nada (en rojo)

Recuerdo a un niño incapaz de dibujar un muñeco, a mi madre cogiendo un lápiz de color para acabar de pintar una simple pelota que yo no podía terminar, un libro de notas con un suspenso en el apartado de trabajos manuales y una caligrafía infame, incluso para mí mismo. Pero también me recuerdo hojeando un libro escolar de historia hasta toparme con una imagen que me paralizó y enrojeció mis ojos. Nunca podré pintar nada que emocione tanto a otros pero sí puedo gozar pintando, a veces pintando nada, pero pintando.


4 comentarios:

  1. Discrepo.
    Tu pots passar-t'ho bé pintant i algú pot emocionar-se amb el que has pintat.
    Només cal que no pintis amb la intenció d'emocionar, si no, de passar-t'ho bé.
    Ara no em facis com amb el pato..., una sèrie de "nada" en diferents colors...! :D
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  2. Home, no ho havia pensat però ara que ho dius... Nada (en verde o en negro o en marrón) quina idea, quina emoció!

    ResponderEliminar
  3. guau, pedro...

    m'has emocionat.

    fa uns dies vaig estar mirant justament esta pintura teua "roja" al flickr.

    quan he llegit "pintando nada", lo mateix títol m'ha impactat. i ajuntant-ho tot ara, llegint també el que has dit... ja et dic. lo cor m'ha tremolat.

    una abraçada

    ResponderEliminar